its not that we dont care, we just know that the fight aint fair

Vart i helvette försvinner tiden egentligen? Man sätter sig vid datorn vid 20.00 och börjar göra.. ingenting. Man chattar lite, lyssnar på musik och kollar på facebook. Sedan helt plötsligt är klockan kvart över elva och det är dags för att sova! Vilket meningsfullt liv man har.  Nu ska jag springa iväg och läsa lite i Flickan som lekte med Elden. Jag är en sån där person som gillar att läsa. Låter knasigt, eller hur? Jag tycker faktiskt (ibland) att läsning är bättre än film, men det är inte så jätteofta.
Idag i skolan hörde jag en klasskamrat säga: "Meh... Vi måste läsa två böcker på fem veckor!!". Det är så underbart. Personen i fråga läser samma böcker som barnen i sexan. (se: Bert och dylikt) Han har sedan problem att läsa ut två böcker på 120 sidor på fem veckor.. Det är galet hur grymt livet kan vara ibland!!

Tänkte dela med mig med lite skön musik. Här är det Magnus Tingsek som sjunger och spelar sin låt Good vs Bad. Det är en liten akustisk version, den riktiga är lika bra om inte bättre!!

Kommentarer
Postat av: Samantha

Haha vilken bortskämd och lat kille! (Fast jag borde egentligen inte säga så mycket om det, när jag själv är en plåga) Hade 50 sidor varit bättre för honom eller? Haha.

2009-11-19 @ 10:02:22
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0