In good times, and bad times, ill be by your side forever more

Jag är atheist som vissa vet. Jag tror inte på gud. Har ingen egentlig anledning eller argument till varför jag inte gör det. Det bara är så, jag tror inte det finns någon allsmäktig där uppe som bara låter allt ont i världen hända.
Ibland kan jag dock känna lite avundsjuka till de människor som är starkt troende. De verkar så säkra på att det finns någon där uppe som tar hand om dem. Det gör dem starka. Hjälper dem igenom vardagen som inte alltid är lätt. Önskar att det fanns något eller någon man kunde vända sig till när saker och ting var tuffa. Det finns väl sådant för oss icketroende också antar jag. Kanske inte lika bra som den allsmäktige Jehova, men man kan alltid vända sig till vänner. Thats what friends are for, som man säger..

Take My Hand av Shawn McDondald.

Kommentarer
Postat av: Samantha

Du gillade låten!

2009-11-24 @ 21:37:58
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0