im working dead and alive

Jag vaknade imorse och gick in i badrummet med sömniga ögon.. tvättade ansiktet och tittade mig omkring. Sprutade lite parfym och rollade deo. Sedan såg jag något som stod på handfatet... Babors Cleansing Foam. Namnet var fint och tillkallande så jag tittade mig själv i spegeln och såg några finnar. Så jag tog och sprutade lite skum och kletade in det i ansiktet och sköljde av. Jag kände dock ingen skillnad, men fick sedan en kommentar senare på dagen att jag hade mjuka kinder. Score! Den där skummen ska jag använda varje dag!!

Nu ska jag till mig lite. Ska på konsert med vårat favorit lidingöband: Basement Poetry.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Min dyyyyra Babors Cleansing Foam...!!!

Den ger du f-n i!!!

2009-11-24 @ 20:50:32
Postat av: Samantha

Haha.. din syster verkar inte glad.

Hoppas du fortfarande lever.

2009-11-25 @ 08:35:11
URL: http://dinosaurien.blogg.se/
Postat av: Tomas

haha, det var min mor! :)

2009-11-25 @ 17:21:28
URL: http://rekann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0