im just a boy who loved a woman like a little girl

Jag kollar på en så jävla bra film. Den är hemsk, men fortfarande jävligt bra. Handlar om att WTO har en stor konferens i Seattle där de ska stifta massa nya lagar, och massor av demonstranter samlas för att stoppa det från att hända. Iallafall så är det en tjej som är gravid som hamnar mitt i skiten och blir nerslagen av polisen, trots att hon inte gjort någonting... det är så jävla hemskt... och det värsta är att det är baserat på en verklig händelse. Jag hatar men samtidigt älskar sånna filmer. Typ som en tidigare film jag sett: Der Baader Meinhof Komplex, som handlar om Andreas Baader och hans RAF. Orkar inte gå in mer på detta just nu, så ni får ta och googla på det.


Kommentarer
Postat av: Karin

Filmen handlar ju om Ulrika Meinhof och HENNES RAF Tomas!

2009-11-15 @ 18:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0