i wanna free fall out into nothing

Lite ont i armen och huvudvärk var resultatet av vaccinet. Om man bortser från faktumet att jag inte kan få svininfluensan alltså... Det var en väldigt chill dag i skolan. Sammanlagt var vi ungefär 18 personer och sen skulle tjejerna iväg till ungdomsmottagningen och lära sig saker som man redan kan. Liksom om man inte vet hur en fitta ser ut när man är femton år är man ju fan efterbliven. Iallafall så försvann ju typ 9 personer då. Kvar satt 9 grabbar och hade svenska lektion där vi skulle skriva hur vi haft det på vår praktik. Jag blev klar efter ungefär 25 minuter och resten av lektionen satt jag och lirade gitarr. Lärde mig lite på Free Fallin av John Mayer. Eller snarare hans version av Tom Pettys låt.


Nu ska jag iväg och gymma iallafall.. får hoppas jag kan göra allt med min arm, annars får jag hitta på något annat...

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Haha, ja det blir ju lätt så ;)



Åh, free fallin' är fan världens finaste låt, får minnen av den :) Fin blogg förrästen.

2009-11-19 @ 12:06:41
URL: http://fashinated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0