i dont remember you lookin any better, but then again i dont remember you

John Mayer
har släppt sin nya platta nu: Battle Studies!! Det var dock kanske en vecka sedan han släppte den, men den kom precis upp på Spotify. Så nu är det bara o börja knarka och hoppas att det är bra.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. De flesta av kompisarna är på Lan, och jag har inga pengar. jag vet fan inte vad jag gör med mina pengar.. jag får ca 600kr i månaden som tar slut efter en - två veckor... Måste börja spara pengar så att jag kan ha lite nöje också.. tur att det är jul snart, då brukar jag få massa pengar.

Kommentarer
Postat av: ell

Jag räknar med grymma julklappar.

2009-11-21 @ 22:07:11
Postat av: Samantha

Hans skiva är grym.

2009-11-22 @ 01:57:32
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0