hustlers grab your guns, your shadow weights a ton

Jag förstår inte vad folk har för fördomar mot folk som kollar på The OC! Folk tycker det är bögigt och skit. Titta bara på det här klippet från pilotavsnittet. Det är hur badass som helst. Stackars Ryan blir utslängd från sitt fina hem och flyttar till de rika kidzen nere i Orange County, The OC. Där slåss han, möter sexiga tjejer och dricker sprit. Det är ju hur straight som helst. Fast det kanske är så att de som kallar de stackars OC-Tittarna för bögar fokuserar allt på killarna i serien, och då blir ju vad som helst gay. Tillochmed Playboy är gay om man endast tittar på fula Hugh Hefner.

!

Kommentarer
Postat av: Samantha

Haha, skönt inlägg! Jag har inget som helst emot OC, tittar inte bara på det längre för att jag inte haft tid för serier, men håller på att börja om igen med serie grejen, bloggar om en serie just nu som jag håller på att följa.



Förresten, vad menade du med "ja det gör den verkligen. skrev nyligen själv ett inlägg om det. :) "each restless heart beats so imperfectly" heter det." egentligen? Jag har inte ett så starkt minne, så påminn gärna vad du menade!



2009-11-11 @ 23:43:39
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0