you are in pain, take your life with cocaine!

Varför har jag en sån jävla bloggtorka för? Jag har fan inget att skriva om... Imorgon smäller det. Jag ska ha min "spelning". Vet inte riktigt om jag vill att det ska komma mycket folk eller lite folk. Vad blir man mest nervös över? Det är nästan värre att det är få personer där än om det är massa folk. Man får bättre självförtroende och grejor om det är många där annars kanske man tror att det inte är någon där för att man är dålig och så blir det bara dåligt!

Blev väldigt chockade när jag hörde den här låten. Jag har länge klagat på att Nomy sjungit dåligt tidigare, men det visade sig bara att den låten inte passade hans röst. För i denna låt är han ju jävligt grym. Helt otrolig röst har han ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0