take it easy, most of the time

Fan vad dött det ska vara på Lidingö ibland. Inga har något och göra och ingen vill styra upp fest. Jag drog hem lite folk till mig och kollade på film dock. Loves in the air, säger jag bara.. nämner inte några namn dock. Lite
privatliv måste ju folk få ha!



Åt frukost på den härliga natträddaren Statoil idag när jag skulle till träningen. Somnade inatt klockan 3 efter några filmer, vaknar vid 9 och springer till bussen för att ta sig till Bosön där vi ska göra massa tester för att kolla hur mycket vi utvecklas denna vinter. Kommer till Lidingö Centrum där jag ska byta till buss mot Elfvik. Men den bussfan jag tagit till centrum är så långsam att Elfvikbussen åker innan jag hinner dit. Jaha... Nästa buss går 10.02, när träningen (trodde jag, kommer till det sen) börjar 10.00 sharp. Fan, försöker ringa min tränare men juste juste, mina pengar på mobil har ju tagit slut. Springer ner till Pressbyrån, som har stängt. Jaha, springer upp till busshållplatsen igen och sedan vidare in på Statoil. Köper en korv och Comviq Kompis 75kr. Min dag är räddad.

Jag ringer min coach som säger att träningen börjar klockan 10.45. Vafan! Då har jag gått upp i onödan... det var en god korv dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0