i should know, who i am by now

Första snön är fallen, luciatåget är avklarat och lussebullarna ligger och väntar på att ätas. Snart är det jul på riktigt. Gud vad jag längtar till julaftonsmorgonen när man vaknar en aning tidigare än vad man vill. Man försöker somna om men man är för tankspridd för att kunna få ro. Man går upp och tittar på granen och väntar. Väntar på att Kalle Anka ska börja och för att gästerna ska komma. Sedan kommer ju såklart julklapparna. Girig som man är tycker jag att det är det bästa som finns. Folk tycker att det är roligare att ge än att få, men vad är det för jävla skitsnack? Vilken person tycker det är roligare att ge saker än att få? Jag skulle tycka det var roligt att ge julklappar om man hade kopiösa pengar att spendera, så att man kan köpa något roligt som ett Xbox eller en trevlig kamera. Som det är nu får mina syskon och mina föräldrar nöja sig med lite billig tjaffs från typ H&M...

Har precis kommit hem från konserten med Lars Winnerbäck. Jag är helt lyrisk. Den var så jävla bra. Jag trodde inte den skulle vara så bra som den var, men han är så sjukt duktig live. Ord kan inte beskriva hur bra han var. Det måste upplevas själv, om ni får chansen att se honom live. TA DEN!

Kommentarer
Postat av: ell

Räkna inte med att du kommer få någonting roligt då....

2009-12-15 @ 12:12:02
URL: http://smavie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0