do you feel better now, as she falls to the ground?

var dagen avklarad. Jobbat hela dagen på gården och spelat min första riktiga spelning. Det var lite fail när jag skulle köra första låten, Use Somebody, med alla som jobbade. Jag gick upp och vi började spela, och precis när jag skulle börja sjunga på första versen ringde telefonen i fickan. Snabbt som fan stängde jag av den och slängde ner den för scenen, den gick i bitar. Som tur var gick det att laga dock. Allt gick sedan på som smort, men när jag skulle upp på scenen igen för att spela själv så ringde det igen. Hur stor är chansen att samma sak händer två gånger på samma kväll? Helt sjukt ju! Varför ska folk ringa så olägligt för?! Det gick jävligt bra skulle jag vilja säga själv. Glömde dock texten på en av mina låtar.

Nu sitter jag här och knarkar Isak Strands nya album på Spotify. Det är otroligt skönt att det finns där, men jag vet inte riktigt om jag gillar att folk börjar lyssna på honom. Jag vill vara ensam. Unik. Omainstream. Det går inte om alla lyssnar på honom. Såg att en tjej på MSN lyssnade på en av hans låtar, och jag blev lite ledsen för det. Snart kommer säkert folk komma och säga att de lyssnade på honom före mig! Hmpf...

Kommentarer
Postat av: Klara

Har... det här inlägget något att göra med Face Down eller tog du bara en random textrad ur en random låt och satte dit den?

2009-12-18 @ 17:15:50
Postat av: Tomas

Sv: Jag tog bara en rad från en låt jag gillar. Då blev det den. :)

2009-12-19 @ 13:34:19
URL: http://rekann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0