Click click boom, just as soon as i hit the room

Tror ni alla de amerikanska rapparna såsom Kanye eller Snoop är lika coola gangsters som de är på tv när de är hemma eller bara har fritid. Skulle vara roligt och se om det bara är ett falskspel de spelar eller om de faktiskt är Pure-Gs! Jag hoppas det är på riktigt, skulle bli besviken annars!

Jag är inte så mycket för rap, men det finns en artist jag faktiskt kan lyssna på och det är Eminem. Han har bra texter tillskillnad från vissa andra som bara rappar om bitches and hoes och sådant.
Att han är grym live är också ett plus. Det kanske är playback dock...

Eminen sjunger Like Toy Soldiers live.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha bitches and hoes

2009-12-04 @ 23:30:29
Postat av: KramOlle!

Hörru dude. Vad fan är det jag får höra att du skitsnackar min blogg. Inte OK, jag trodde vi var homies?

2009-12-06 @ 03:32:01
URL: http://kramolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0