Sockerbitar och COOH

Hemma efter en superkväll hos lilla hoben Sofie. Eller.. Jag kom väl hem vid halv ett men har ju inte kunnat skriva förens nu.. Jävla Blogg.se.. Vi satt på Sofies altan med några andra.. Jag orkar inte rabbla upp alla! :D
Vi körde lite random lekar; "Jag har aldrig.." och "Sanning och Konka" det var ganska underhållande, men det var många som fegade ur och vissa var helt asociala och gjorde annat.. Inga namn här heller, men *Host* Molly och Jesper *Host* ni borde skämmas att ni inte vill vara sociala med oss andra..
Mina föräldrar vill dra med mig på kräftskiva på landet imorgon.. Det låter förvisso lockande men jag orkar inte åka iväg från alla kompisar.. Men jag vet inte..
Ja... Vad mer..? Hmm.. Jag vet inte vad mer jag kan skriva. Hm..
Aja, ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0