Sälar kommer inte i plastförpackningar

Jag tror min skola har hjärntvättat mig! Jag satt och läste lite NO och skrev anteckningar och lite så.. Halvt dåsande.. Sedan kom jag på: "Vänta... Detta är ju fan intressant! Har jag blivit hjärtvättad av skolan?". Okej om man tycker det är intressant om man läser om typ Fosfor, Hur man bygger bomber, och liksom... Roliga saker... Men Kolhydrater?! Va fan säger jag bara! Ingen normal person kan ju tycka att kolhydrater och fetter och proteiner är roligt! Det är ungefär som Cops på sexan. Det är där, men ingen tycker igentligen att det är så underhållande.. Tror ni man kan stämma skolan för denna hädelse?
Nu ska jag ta det lite lugnt tills träningen börjar, sen när jag kommer hem ska jag nog plugga mer.. Spanska kanske...
Adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0