Music Is My Drug

 
Isak Strand - Svensk Singersongwriter


Tänk er ett liv utan musik.. Fatta tråkigt det skulle vara? Ingen musik när man ska sova, när man åker i kommunaltrafiken, i skolan! Inte någon jävla stans...!
Jag vill inte ens tänka på det... Vissa kanske anser att det skulle göra världen till en Utopi men själv skulle det bara göra hela livet till ett helvette! Killen ovan är min stora idol när det gäller musik. Min förebild när det gäller att sjunga och kompa på gitarr: Isak Strand. Killen är fan helt otroligt bra. Han har en riktigt grym röst och är bra på gitarr. Helt otrolig helt enkelt. Han finns på  www.isakstrand.nu och Youtube. Så det är bara att titta på honom om ni vill det.
Nu ska jag snart ut i det fria.
Adjö! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0