Fy för patrioter

Tillbaks från landet. Det var ganska tråkigt där.. Det var kallt som satan och jag hade absolut ingenting att göra då jag glömde min bok hemma. Så jag satte mig och kollade på en film om Amerikanska Inbördeskriget. Den var jävligt kass.. För mycket patriotisk musik och för mycket fina tal och allmänt goda människor.. Världen är inte sån! Jag vill inte bli hjärntvättad till nån som tror att världen är god, herregud!
Nu sitter jag och lyssnar på musik och gör ingenting.. Det är jävligt tråkigt det med, men iallafall roligare än att sitta och göra ingenting på ett kallt landställe.

Nu ska jag nog gå och duscha i varmt vatten.. Skönt va?
Det som är lite konstigt är att när jag är här hemma klagar jag på att det är för varmt, men när jag är någon annanstans klagar jag på att det är kallt. Aldrig är man nöjd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0